Гарантія
Обмін та повернення товару
Ми готові повернути або обміняти будь-який товар, що придбали в нашому магазині протягом 14 днів з дня покупки, керуючись Законом України «Про захист прав споживачів».
Ми здійснюємо повернення або обмін за умов, що:
- Ви не користувалися продукцією і повернете її в тому ж вигляді, в якому ви придбали, з усіма ярликами, тобто повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки;
- Вам потрібно буде також підтвердити, що ви зробили покупку у нас. Обміняти придбану продукцію можна через повернення, тобто надіслати нам ту продукцію, яка вам не підійшла, і зробити нове замовлення на сайті. Якщо ви хочете повернути продукцію, яка йшла з подарунком, вам потрібно буде повернути і подарунок.
Умови повернення
1. Якщо ви оплачували ваше замовлення готівкою
Вам потрібно доставити товар до офісу (самостійно або поштою, попередньо повідомивши про повернення за телефоном гарячої лінії +38 (063) 729 92 68) за адресою: м. Дніпро, пр. Науки 74, офіс 212. В цьому випадку кошти будуть повертатися на вашу банківську картку протягом 5-ти робочих днів. Реквізити рахунку і заповнену Заяву на повернення коштів надсилайте на електронну пошту info@mercato.com.ua.
Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти або пакувальний лист до замовлення.
Реквізити рахунку для повернення коштів на банківську картку:
- Прізвище, ім'я та по батькові;
- Ідентифікаційний №;
- Код банку (МФО);
- ЄДРПОУ (ОКПО) банку;
- Номер рахунку в банку (або № транзитного рахунку для карт ПриватБанку);
- Номер картки.
2. Якщо ви оплачували ваше замовлення банківською карткою
Будь ласка, надішліть продукцію в офіс (самостійно або поштою, попередньо повідомивши про повернення за телефоном гарячої лінії +38 (063) 729 92 68) за адресою: м. Дніпро, пр. Науки 74, офіс 212. Кошти будуть перераховані на вашу картку протягом п'яти робочих днів після отримання нами повернення. Заповнену Заяву на повернення коштів надсилайте на електронну пошту info@mercato.com.ua. Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти або пакувальний лист до замовлення.
Звертайтеся до нас з будь-яким питанням, перш ніж повернути продукцію. Просимо звернути увагу: поштові та кур'єрські витрати, пов'язані з поверненням товару, не відшкодовуються. Всі повернені товари повинні супроводжуватися документом, що засвідчує замовлення в нашому інтернет-магазині.