Гарантія
Обмін та повернення товару
Ми готові повернути або обміняти будь-який товар, що придбали в нашому магазині протягом 14 днів з дня покупки, керуючись Законом України «Про захист прав споживачів».
Ми здійснюємо повернення або обмін за умов, що:
• Ви не користувалися продукцією і повернете в тому ж вигляді, в якому ви придбали, з усіма ярликами, тобто повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки;
• Вам потрібно буде також підтвердити, що ви зробили покупку у нас. Обміняти придбану продукцію можна через повернення, тобто надіслати нам ту продукцію, яка вам не підійшла і зробити нове замовлення на сайті. Якщо ви хочете повернути продукцію яка йшла з подарунком, вам потрібно буде повернути і подарунок.
Умови повернення
1. Якщо ви оплачували ваше замовлення готівкою
• Вам потрібно доставити товар до офісу (самостійно або поштою, попередньо повідомивши про повернення по телефону гарячої лінії +38 (063) 729 92 68) за адресою м.Вишневе, 03186, вул. Київська, 33. В цьому випадку кошти будуть повертатися на вашу банківську карту протягом 5-ти робочих днів. Реквізити рахунку і заповнену Заяву на повернення коштів надсилайте на електронну пошту info@mercato.com.ua
Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти або пакувальний лист до замовлення.
Реквізити рахунку для повернення коштів на банківську карту:
• Прізвище, ім'я та по батькові.
• Ідентифікаційний №.
• Код банку (МФО).
• ЄДРПОУ (ОКПО) банку.
• Номер рахунку в банку (або № транзитного рахунку для карт Приватбанку).
• Номер картки.
2. Якщо ви оплачували ваше замовлення банківською карткою
Будь ласка, надішліть продукцію в офіс (самостійно або поштою, попередньо повідомивши про повернення по телефону гарячої лінії +38 (063) 729 92 68) за адресою м.Вишневе, 03186, вул. Київська, 33. Кошти будуть перераховані на вашу карту протягом п'яти робочих днів, після отримання нами повернення. Заповнену Заяву на повернення коштів надсилайте на електронну пошту info@mercato.com.ua. Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти або пакувальний лист до замовлення.
Звертайтеся до нас з будь-яким питанням, перш ніж повернути продукцію. Просимо звернути увагу: поштові та кур'єрські витрати, пов'язані з поверненням товару не відшкодовуються. Всі повернені товари повинні супроводжуватися документом, що засвідчує замовлення в нашому інтернет-магазині.