breadcrumbs_revolution_theme

Гарантія

Обмін та повернення товару

Ми готові повернути або обміняти будь-який товар, що придбали в нашому магазині протягом 14 днів з дня покупки, керуючись Законом України «Про захист прав споживачів».

Ми здійснюємо повернення або обмін за умов, що:

• Ви не користувалися продукцією і повернете в тому ж вигляді, в якому ви придбали, з усіма ярликами, тобто повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки;
• Вам потрібно буде також підтвердити, що ви зробили покупку у нас. Обміняти придбану продукцію можна через повернення, тобто надіслати нам ту продукцію, яка вам не підійшла і зробити нове замовлення на сайті. Якщо ви хочете повернути продукцію яка йшла з подарунком, вам потрібно буде повернути і подарунок.

Умови повернення

1. Якщо ви оплачували ваше замовлення готівкою

• Вам потрібно доставити товар до офісу (самостійно або поштою, попередньо повідомивши про повернення по телефону гарячої лінії +38 (063) 729 92 68‬) за адресою м.Вишневе, 03186, вул. Київська, 33. В цьому випадку кошти будуть повертатися на вашу банківську карту протягом 5-ти робочих днів. Реквізити рахунку і заповнену Заяву на повернення коштів надсилайте на електронну пошту info@mercato.com.ua

Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти або пакувальний лист до замовлення.


Реквізити рахунку для повернення коштів на банківську карту:

• Прізвище, ім'я та по батькові.

• Ідентифікаційний №.

• Код банку (МФО).

• ЄДРПОУ (ОКПО) банку.

• Номер рахунку в банку (або № транзитного рахунку для карт Приватбанку).

• Номер картки.

2. Якщо ви оплачували ваше замовлення банківською карткою

Будь ласка, надішліть продукцію в офіс (самостійно або поштою, попередньо повідомивши про повернення по телефону гарячої лінії  +38 (063) 729 92 68‬) за адресою м.Вишневе, 03186, вул. Київська, 33. Кошти будуть перераховані на вашу карту протягом п'яти робочих днів, після отримання нами повернення. Заповнену Заяву на повернення коштів надсилайте на електронну пошту info@mercato.com.ua. Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти або пакувальний лист до замовлення.

Звертайтеся до нас з будь-яким питанням, перш ніж повернути продукцію. Просимо звернути увагу: поштові та кур'єрські витрати, пов'язані з поверненням товару не відшкодовуються. Всі повернені товари повинні супроводжуватися документом, що засвідчує замовлення в нашому інтернет-магазині.